2007年11月7日 星期三

鳯梨卷


Picture

Picture
自從朝日廚房有鳯梨卷唧咀賣之後, 網上掀起了home made鳯梨卷熱潮..
其實之前我都整過鳯梨卷, 食譜係從一個馬來西亞網站找來的, 相信係好地道的味道! 今次因為唧咀的包裝後面有印上食譜, 咁咪又試下..
PicturePicture
做出來的口感, 原來係差不多... 不過, 馬來西亞O個食譜, 個皮香好多!
材料: (我做了一半份量, 約有20個)
低筋面粉 220g (我減少了面粉至180g, 並加入粟粉40g)
牛油 125g
糖霜 30g
蛋黃 1 個
蛋黃 1個, 掃面用, 但我無用, 因為我唔多鐘意個面"令令" 地
1) 牛油及糖打至蓬鬆, 加入蛋黃, 拌勻, 再篩入面粉
2) 將1) 放入唧咀, 唧出約5-6cm長度, 卷入一個鳯梨餡(10g/個), 入爐170度15分鐘

鳯梨卷, 鳳梨卷
Picture

鳯梨餡材料 (我並沒有跟食譜, 這是我自己的做法):
罐頭菠蘿片 2罐 (罐外寫住565g (net weight), 買"its own juice"唔好買"in syprup")
砂糖 3-4湯匙
麥芽糖 1-2湯匙 (emotion好多人都唔加, 但加了, 焗出來的鳯梨卷個餡唔會硬, 口感好好架, 10蚊8蚊, 用唔哂放雪櫃可以擺好耐)
玉桂粉 少許
做法:
1) 菠蘿片隔去菠蘿水, 用叉子將菠蘿壓散, 不是要壓很爛, 叉子用小小力一壓, 菠蘿即變一絲絲, 搾乾水份, 將所有材料小火煮至乾身, 即成, 成品約有180-200g
emotion心得:
之前我都整過好多次鳯梨餡, 但結果是用罐頭菠蘿咁新鮮的還好食, 而且罐頭菠蘿比較容易壓出一絲絲, 但新鮮菠蘿相對比較硬, 如用刀切細後, 口感沒有一絲絲, 始終都係差d! 還有很重要的是, 罐頭菠蘿好易就能搾出水份, 所以大約煮20-30分鐘, 就攪掂, 但如果係用新鮮的, 真係要炒足成粒鐘, 手都軟......
另外, 我今次因為買唔到魚翅瓜, 所以全部用菠蘿。其實, 魚翅瓜係無味, 但佢d纖維就超有口感, 不是只用菠蘿可以比美。還有, 佢本身無乜水份, 你煮佢時係唔會出水, very nice!


沒有留言:

張貼留言